در حالت کلی آمیخته بازاریابی، به مجموعه ابزارهایی که شرکت‌ها در جهت کنترل بازاریابی به کار می‌گیرند تا پاسخگوی نیاز مردم باشند گفته می‌شود. یک شرکت باید استراتژی‌های لازم را انجام دهد تا بتواند بر روی میزان تقاضا تاثیر بگذارد. حال این کارهای گفته شده شامل چهار متغیر است که در زبان انگلیسی با کلمه P شروع می‌شوند. محصول (Product)، قیمت (Price)، مکان توزیع (Place) و ترویج (Promotion). این 4 کلمه‌ای که با حرف P شروع می‌شوند را در اصطلاح 4p می‌نامند.


مدیریت کسب و کار در سه گام بازاریابی ,کار ,گفته ,، ,می‌شوند ,4p ,شروع می‌شوند ,p شروع ,place و ,توزیع place ,مکان توزیعمنبع

بازاریابی نقشه گوگل برای برندهای B2B

چگونه اشتباه موجود در لیست بیمه را ویرایش کنیم؟

آمیخته بازاریابی (4p) چیست ؛ بازاریابی 4c مدل جایگزین

راهنمای کامل طراحی کمپین‌های بازاریابی

سوالات مصاحبه استخدام توليد کننده محتوا

با دیجیتال مارکتینگ؛ از بحران کرونا به سلامت خواهید گذشت

بازاریابی B۲B؛ نیاز اصلی کسب و کارهای صنعتی در دوره کرونا

مشخصات

آخرین جستجو ها

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل ارزان کده دانلود رایگان مقاله9 حاشیه نشینان هدف در فوتبال ایران نرم افزار حسابداری قیاس خرید لوازم یدکی گریدر 705 تفریحات سالم Randyrnq03 homepage زندگینامه ها فروشگاه اینترنتی تهران استور